FANDOM

Frații Demon
Demon Brothers.png

(鬼兄弟, Oni Kyōdai)

Debut
Anime Naruto Episodul 6
Joc Naruto: Konoha Ninpōchō
Apare în Anime, Manga, Joc
Informații
Membrii Gōzu

Meizu

Afiliere Kirigakure
Tehnici de echipă Stilul Apei: Tehnica Ascunzătorii din Apă
Frații Demon, Gōzu și Meizu, sunt doi ninja dispăruți de nivel chūnin introduși în timpul Prologului - Tărâmul Valurilor. Ei au fost shinobi ai Kirigakure, ajutându-l pe Zabuza Momochi să dezerteze din sat. Ulterior, au lucrat cu Zabuza în asasinate ca să câștige fonduri suficiente pentru un al doilea atentat raportat la viața Mizukage-ului. Cei doi frați sunt un exemplu de atac coordonat. Mănușile lor mari de metal (Gōzu poartă mănușa pe mâna dreaptă, în timp ce Meizu o poartă pe stânga), găzduiesc un lanț retractabil în stil shuriken, care rulează între cei doi, folosindu-l pentru a lega un inamic și apoi pentru a-l tăia în bucăți. În cazul în care lanțul-shuriken este neutralizat, ei au, de asemenea, un mecanism de eliberare, pentru a le da posibilitatea de a ataca individual. Ei folosesc gheare ascuțite și otrăvitoare pe mănușile lor pentru a-și rupe în bucăți adversarii.

Misiuni Cunoscute

Asasinarea constructorului de poduri

  • Rang: Nici unul
  • Status: Eșec

Fraților Demon le-a fost atribuit de Gatō să se ocupe de Tazuna, dar au fost opriți de Echipa 7. Echipa 7 i-a legat pe amândoi de un copac și i-a lăsat să fie arestați.

Also on FANDOM

Random Wiki