FANDOM

Formația de luptă: Ino-Shika-Chō
Battle Formation.png

(無敵のフォーメーション!いのシカチョウ!, Muteki no Fōmēshon! Ino–Shika–Chō!)

Informații
Episodul anterior Sakura înflorește!
Numărul episodului Naruto #33
Următorul episod Akamaru tremură: Cruzimea lui Gaara!
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Manga Capitolul 55, Capitolul 56
Debut
Jutsu Curenți Extremi de DecapitareFormația Ino–Shika–ChōBolovanul UmanTehnica de ExpansiuneTehnica Imitării Umbrei
Formația de luptă: Ino-Shika-Chō!! (無敵のフォーメーション!いのシカチョウ!!, Muteki no Fōmēshon! Ino–Shika–Chō!!) este episodul 33 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Echipa 10 se luptă cu genini din Otogakure, iar Ino Yamanaka o posedă pe Kin Tsuchi, făcându-le pe amândouă incapabile de a lupta. Totuși, cei din Oto reușesc să facă față. Chiar când coechipierii lui Rock Lee apar și se pregătesc să intre în luptă, Sasuke Uchiha se trezește, semnul blestemat primit de la Orochimaru acaparându-l. Observând rănile Sakurei, Sasuke începe să îl atace pe Zaku Abumi în răzbunare, eventual rupându-i ambele mâini. Când Sasuke își îndreaptă atenția către ultimul genin din Oto, Dosu Kinuta, Sakura se gândește că acesta nu este adevăratul Sasuke și că este cumva posedat. Apoi ea fuge către el și îl îmbrățișează în timp ce îl roagă să se oprească. Semnele blestemate ale lui Sasuke dispar și el cade la pământ. Dosu admite puterea lui Sasuke, le lasă pergamentul lor și se retrag în timp ce își cară coechipierii, promițând că nu vor fugi următoarea dată când se vor întâlnii.

Also on FANDOM

Random Wiki