FANDOM

Desfacerea sigiliului
Demon Fox Eyes 3

(解放された封印, Kaihō Sareta Fūin)

Informații
Episodul anterior Vizibilitate zero: Sharinganul distruge
Numărul episodului Naruto #16
Următorul episod Trecut imaculat: Ambiții ascunse
Arc Prolog — Tărâmul Valurilor
Manga Capitolul 26, Capitolul 27
Debut
Desfacerea sigiliului (解放された封印, Kaihō Sareta Fūin) este episodul 16 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Sasuke îi ține piept lui Haku, activându-și Sharinganul, ceea ce îi permite să-i urmărească mișcările incredibil de rapide ale lui Haku. Naruto se încăpățânează și refuză să creadă că Haku este prea rapid pentru el, dar chakra lui este pe terminate și leșină. Haku, realizând că Sasuke ar avea un avantaj într-o luptă de lungă durată, îl atacă pe Naruto, care era vulnerabil, cu mai multe aruncături de senbon, iar Sasuke, din instinct, sare să își protejeze colegul. Naruto se trezește și îl vede pe Sasuke stând în fața lui, lovit de mai multe senbonuri. Naruto este șocat și îl prinde pe Sasuke, care s-a prăbușit. Crezând că Sasuke a murit în brațele lui, Naruto este înfuriat și, inconștient, accesează chakra Vulpii cu Nouă Cozi din interiorul lui. Haku privește mirat cum puterea vulpii îi vindecă rănile lui Naruto. Naruto lovește cu pumnul pe Haku și îl trimite prin oglinzile de cristal, risipind jutsul.

Știați că...?

Also on FANDOM

Random Wiki