FANDOM

Acesta este articolul despre clan. Dacă vrei să vezi articolul despre satul de shinobi, vizitează Yukigakure.
Clanul Yuki
Clanul Yuki.png

(雪一族, Yuki Ichizoku)

Debut
Apare în Anime, Manga, Roman, Joc
Informații
Țară Tărâmul Apei
Kekkei Genkai Gheață
Membrii cunoscuți Haku

Mama lui Haku

Jutsu Oglinzile de Cristal

O Mie de Ace de Apă Zburătoare ale Morții

Clanul Yuki (雪一族, Yuki Ichizoku) a trăit în Tărâmul Apei. Cu câtva timp în urmă, țara s-a aflat în mijlocul unui război civil. În acest război, diferite părți s-au luptat cu ajutorul unor ninja, iar unii dintre ei posedau kekkei genkai. După terminarea războiului, amintirile sângeroase au rămas în mintea locuitorilor, lucru ce a dus la persecutarea celor care aveau kekkei genkai. Din acest motiv, clanul Yuki, al cărui membri au moștenit Stilul Gheață, s-au ascuns pentru a fi în siguranță. [1]

Haku și mama sa, acum amândoi decedați, au fost singurii membri cunoscuți ai acestui clan. Ce s-a întâmplat cu restul membrilor nu se știe, dar se crede că ori au fost uciși ori, la fel ca și mama lui Haku, și-au continuat viețile ca oamenii normali, ascunzându-și adevăratele puteri. Oamenii încă își mai amintesc despre clan, membrii săi și al lor kekkei genkai sunt numiți „blestemați” chiar și în timpul celui de-Al Patrulea Război Shinobi. [2]

Știați că...?

  • Numele „Yuki” înseamnă „zăpadă” (雪).
  • Tehnica supremă a clanului este tehnica Oglinzilor de Cristal și se spune că a fost transmisă din generație în generație. Există foarte puține metode prin care această tehnică poate fi învinsă. [3]

Referințe

  1. Capitolul 29, paginile 8, 10
  2. Capitolul 552, pagina 2
  3. Prima Carte de Date, pagina 221

Also on FANDOM

Random Wiki