FANDOM

Chemarea la acțiune a unui leneș: Fără leneveală!
Otogakure shinobi

(逃げ腰NO.1 めんどくせーがやろっきゃねえ!!, Nigegoshi Nanbaa Wan Mendokuse~ga Yarukkyanee!!)

Informații
Episodul anterior Satul îndurerat: O nouă misiune de rang A!
Numărul episodului Naruto #70
Următorul episod Un meci incomparabil: Bătălia dintre Hokage!
Arc Distrugerea Konohăi (Arc)
Manga Capitolul 118, Capitolul 119
Debut
Arme Lame de Chakra
Chemarea la acțiune a unui leneș: Fără leneveală! (逃げ腰NO.1 めんどくせーがやろっきゃねえ!!, Nigegoshi Nanbaa Wan Mendokuse~ga Yarukkyanee!!) este episodul 70 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Pakkun, Naruto, Sakura și Shikamaru sunt în pădure, încercând să ajungă la Sasuke după ordinele lui Kakashi. Pakkun observă că sunt urmăriți de nouă ninja din Oto. Pentru a distrage oponentul, Pakkun le spune să pașească pe urmele de pași lăsate de ei și să sară în copaci (ca să pară că urmele s-au oprit) pentru a câștiga timp. Știind că o ambuscadă este necesară, Shikamaru se oferă voluntar să fie momeala, folosindu-se de Tehnica Imitării Umbrei pentru a-i reține, în timp ce Naruto, Sakura și Pakkun continuă misiunea. Tehnica lui Shikamaru reușește să oprească opt ninja urmăritori, dar acesta își aduce aminte că Pakkun spusese că erau nouă. Realizând că al nouălea a stat intenționat în spate pentru a evita o ambuscadă completă, și că chakra lui încă era limitată după lupta cu Temari, acesta reflectă asupra vieții lui și pare că acceptă moartea ce îl așteaptă. Totuși, Asuma apare și înfrânge toți inamicii fără să transpire măcar, salvându-l pe Shikamaru. Temari, Kankurō și Gaara sunt și ei în pădure, Temari observând că sunt mai mulți oameni care îi urmăresc. Între timp, lupta dintre Al Treilea Hokage și reîncarnații Primul și Al Doilea Hokage, controlați de Orochimaru, este pe cale să înceapă.

Also on FANDOM

Random Wiki