FANDOM

Cei Șapte Spadasini ai Ceții
Swords Summoned

(霧の忍刀七人衆, Kiri no Shinobigatana Shichinin Shū)

Debut
Anime Naruto Episodul 82
Joc Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Apare în Anime, Manga, Joc
Informații
Membrii Jinin Akebino

Jūzō Biwa

Chōjūrō

Kisame Hoshigaki

Mangetsu Hōzuki

Kushimaru Kuriarare

Raiga Kurosuki

Zabuza Momochi

Jinpachi Munashi

Ameyuri Ringo

Fuguki Suikazan

Afiliere Kirigakure
Tehnici de echipă Uciderea Silențioasă

Cei Șapte Spadasini ai Ceții (霧の忍刀七人衆, Kiri no Shinobigatana Shichinin Shū) este o organizație formată doar din cei mai buni shinobi mânuitori de săbii din Kirigakure. Pot fi doar șapte membrii în același timp, de unde provine și numele. Săbiile sunt moștenite din generație în generație. [1]

Istorie

Previous Swordsmen of the Mist

O generație anterioară a spadasinilor.

După Al Treilea Război Mondial Shinobi, cei Șapte Spadasini din acea vreme (Fuguki Suikazan, Raiga Kurosuki, Jinin Akebino, Jūzō Biwa, Kushimaru Kuriarare și alți doi) au înfruntat o echipă din Konohagakure. Echipa a fost salvată de Might Duy folosind Formația Celor Opt Porți Interioare. [2] Soarta majorității spadasinilor după acest eveniment este în general necunoscută.

Grupul s-a schimbat de-a lungul anilor, Mangetsu Hozuki a intrat în grup și a reușit să stăpânească toate săbiile, Fuguki a fost ucis și înlocuit de Kisame Hoshigaki. Cum „Regimul sângeros” al lui Yagura a început, membrii grupului au început să moară, cum a fost în cazul lui Mangetsu. Unii membrii au devenit Ninja Dispăruți (luănd săbiile cu ei), cum ar fi Kisame, Zabuza Momochi și (în anime) Raiga. În timpul celui de Al Patrulea Război Mondial Shinobi, Kirigakure mai poseda decât Hiramekarei, mânuită de Chōjūrō.

Cea mai puternică generație a fost folosită de Akatsuki în Al Patrulea Război Mondial Shinobi ca niște reîncarnări. [3] Cinci dintre ei și-au primit săbiile înapoi și le-au folosit împotriva celei de A Treia Divizii. Chiar dacă această divizie a suferit pierderi numeroase, ei au reușit să-i sigileze până în a doua zi de război. Mai târziu, Tehnica Reînvierii Lumii Impure este oprită și sunt trimiși în Lumea Pură.

Săbii

  • Kubikiribōchō (首斬り包丁, Însemnând: Sabia Călăului) este o sabie uriașă care are aspectul unui cuțit pentru măcelari, mânuitorul poate folosi semicercul lamei pentru a-și decapita oponentul. Sabia are abilitatea de a se regenera din fierul pe care oponentul îl deține în sânge. Se mai numește și „Sabia-Despicatoare” (断刀, Dantō).
  • Samehada (鮫肌, Însemnând: Piele de Rechin) este cea mai înfiorătoare din cele șapte săbii, este o sabie uriașă care are pielea unui rechin. Este o armă în viață și are abilitatea de a "mânca" chakra. Mai este numită și „Marea-Sabie” (大刀, Daitō).
  • Nuibari (縫い針, Însemnând: Ac de Cusut) are aspectul unui ac cu o ață foarte lungă, este folosită pentru a înjunghia adversarii și a-i lega în lanțuri umane. Se mai numește și „Sabia-Lungă” (長刀, Chōtō).
  • Kabutowari (兜割, Însemnând: Despicătorul de Căști) este o sabie constituită dintr-un topor și un ciocan legate printr-un lanț, capabilă să distrugă orice defensivă. Mai este cunoscută și drept „Sabia-Tocită” (鈍刀, Dontō).
  • Shibuki (飛沫, Însemnând: Stropi) este o sabie care are un pergament ce conține o mulțime de etichete explozive încorporate, combinând duelul cu exploziile. Se mai numește și „Sabia-Explozivă” (爆刀, Bakutō).
  • Kiba (牙, Însemnând: Colți) sunt două săbii gemene; elementul Fulger le crește abilitatea de a tăia lucruri. Se spune că sunt cele mai ascuțite săbii făcute vreodată. Mai sunt numite „Săbiile-Fulger” (雷刀, Raitō).
  • Hiramekarei (ヒラメカレイ) este o sabie bandajată cu doua mânere care are capacitatea de a stoca și emite chakra utilizatorului, luând diferite forme. Se mai numește și „Sabia-Geamăn” (双刀, Sōtō).

Membrii cunoscuți

Membrii generației trecute au fost: Fuguki, Jinin, Jūzō, Raiga, Kushimaru și alți doi shinobi neindentificați.

  • Posesorul Hiramekarei: Un om scund care-și purta apărătoarea de frunte ca un fel de cravată și o centură pe lângă mijlocul său, purta o jachetă cu un tricou dungat și pantaloni dungați.
  • Posesorul Shibuki: Un om înalt și slab care purta un tricou dungat și o mască alcătuită din bandaje care-i arătau doar ochii.

Știați că...?

  • Aparent este o tradiție pentru membrii și pentru cei ce vor să devină membrii să aibă dinți ascuțiți.
  • Toți membrii grupului par să aibă numele derivate din fructe, totuși, Raiga este o excepție.
  • Toți membrii reîncarnați au avut bandaje la gât. [4]
  • Cel puțin 3 membrii au devenit ninja dispăruți, unul a descoperit ca fiind un trădător, furnizând informații despre Kirigakure altor sate.
  • Chiar dacă se spune că Mangetsu a stăpânit toate săbiile, alți membrii ai generației sale au stăpânit șase săbii, însemnând că sabia pe care o folosea mai des era Hiramekarei.
  • Trei membrii au făcut parte din Anbu.
  • Trei membrii au reușit să-și însceneze moartea și să trăiască sau să reînvie mai târziu.
  • În anime, Jinpachi și Kushimaru au fost numiți "Perechea fără Inimă" (非情コンビ, Hijō Konbi) din cauza acțiunilor lor nemiloase. [5]

Referințe

  1. Capitolul 523, pagina 5
  2. Capitolul 668, paginile 12-13
  3. Capitolul 522, paginile 15-17
  4. Capitolul 523, pagina 2
  5. Naruto: Shippūden Episodul 288

Also on FANDOM

Random Wiki