FANDOM

Ce se reflectă în acei ochi
[[Fișier:{{{Poza}}}|300px]]

(その眼に写るもの, Sono Me ni Utsurumono)

Informații
Volum Sarada Uchiha (Volum)
Capitolul anterior Te voi proteja
Numărul capitolului 700+10
Arc Naruto Gaiden: Al Șaptelea Hokage și Primăvara Stacojie
Debut
Personaje Niciunul în acest capitol
Jutsu Niciunul în acest capitol
Instrumente Niciunul în acest capitol

Ce se reflectă în acei ochi (その眼に写るもの, Sono Me ni Utsurumono, Viz: Reflectat în acei ochi) este capitolul 700+10 din mini-seria Naruto Gaiden.

Rezumat

În timp ce Sarada lovește inamicii, Naruto și clonele sale sperie oponenții arătându-le cine este înăuntrul lui. Chōchō o complimentează pe Sarada pentru forța ei, în timp ce cealaltă kunoichi își întreabă tatăl ce simte pentru mama ei. Sasuke răspunde simplu că el și Sakura o au pe ea.

După ce se întorc în Konoha, clonele lui Shin sunt duse la Orfelinatul Konohăi, unde Kabuto se introduce drept noul lor tată iar Urushi se întreabă dacă să le dea nume tuturor copiilor.

Chōchō întâlnește un bărbat care se dovedește a fi chiar tatăl ei, Chōji, care slăbise foarte mult după o misiune în care fusese cu Ino și îi spune că ziua următoare vor începe să se antreneze.

În acea seară, familia Uchiha ia cina împreună și a doua zi, Sasuke pleacă iar în misiune. Sasuke își ia la revedere de la fiica sa, dar nu și de la Sakura, spre frustrarea acesteia.

La Academie, Boruto îi mulțumește Saradei pentru că i-a dus prânzul tatălui lui, iar aceasta spune că ea ar trebui să îi mulțumească și că visul ei este să devină Hokage.

Între timp, la Ascunzătoarea lui Orochimaru, Karin îi spune lui Suigetsu că nu ea a fost cea care a născut-o pe Sarada, ci moașa ei și că ce a folosit el pentru testul ADN a fost cordonul ombilical.

Acasă, Sarada privește o fotografie cu familia ei și zâmbește fericită.

Also on FANDOM

Random Wiki