FANDOM

Bikōchū

Bikōchū.

Bikōchū (微香虫, Literalmente însemnând: insectele parfumate minuscule) este o insectă, care a fost o dată folosită de către clanul Aburame în marile războaie ninja. Aceasta a devenit o specie pe cale de dispariție, dar cu toate acestea, totuși, ei sunt lăsați să trăiască într-un habitat special pentru gândaci, nelocuite de oameni. Două dintre trăsăturile distinctive feminine sunt nasul lung și ochii albaștri, dar o creatură-gândac gigantă ca aceasta arată exact - ea fiind uneori confundată - cu un lucru real. Aceasta are, de asemenea, un incredibil simț al mirosului, mai puternic decât chiar și cel al unui câine.

Speciile fac ouă numai o dată la câțiva ani, în timpul unui anumit sezon de reproducție; o zi, urmată de o furtună. La scurt timp după o trapă, aceasta merge în faza de pupă. După aceasta, nu cu mult timp înainte ca acesta să se metamorfozeze într-un adult. Utilizatorii de gândaci sunt atrași de bikōchū din cauza faptului că primul parfum pe care gândacul îl detectează după metamorfoză rămâne în memoria sa, așa că ori de câte ori miroase din nou, încearcă să ajungă la sursa mirosului. Asta este ceea ce face Bikōchū doritor, deoarece acesta poate fi utilizat ca un dispozitiv de urmărire formidabil.

În Misiunea de Căutare a Bikōchū, Tsunade i-a trimis pe Naruto Uzumaki, Shino Aburame, Kiba Inuzuka și Hinata Hyūga în speranța de a-l localiza pe Sasuke Uchiha. În același timp, clanul Kamizuru l-a urmărit, de asemenea, pentru a restabili clanul lor la fosta sa glorie. Ninja din Konoha au reușit să recupereze un ou, dar Naruto a tras un vânt accidental imediat după ce oul a fost metamorfozat exact când a încercat să obțină protectoarea de frunte a lui Sasuke. Sakura Haruno nu a luat vestea acesteia ușor și s-a dus după Naruto.

Știați că...?

  • "Bikō", când este scris ca 鼻孔, este cuvântul japonez pentru "nară".

Vezi și

Also on FANDOM

Random Wiki