FANDOM

Bestiile cu cozi  (尾獣, bijū) uneori denumite "Monștri cu Chakra " (チャクラのバケモノ, Chakura no Bakemono), [1] sunt cele nouă forme de viață ale chakrelor create de Eremitul celor Șase Căi din cele zece cozi. [2] [3] Ele sunt diferențiate după numărul de cozi pe care le au, variind de la unu la nouă.

History 

Bestiile cu cozi tinere cu Eremitul celor Șase Căi

Cu mult înainte de înființarea satelor ascunse, Eremitul celor Șase Căi a salvat lumea prin închiderea celor zece cozi în corpul său, devenind jinchūriki. Mai târziu, Eremitul a fost inspirat de fiul cel mai tânăr, Asura, sa împartă chakra celor Zece Cozi în nouă entități vii, ceea ce ar deveni bestiile cu cozi.[4] Eremitul le-a dat câte un nume celor nouă bestii și le-a explicat că există o legătură între ele, în ciuda separării lor. El a prezis, de asemenea, despre o zi când vor fi adunate din nou - deși nu așa cum au fost - și că la acel moment cineva ar apărea pentru a le arăta adevărata putere.[5]

  • Shukaku
  • Matatabi
  • sobu
  • Son Goku
  • Kokuo
  • Saiken
  • Chomei
  • Gyuki
  • Kurama

Bestiile cu cozi

Shukaku

Shukaku (守鶴, Shukaku), cunoscut și drept O Coadă <(一尾, Ichibi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Matatabi

Matatabi (又旅, Matatabi), cunoscut și drept Două-Cozi (ニ尾, Nibi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Isobu

Isobu (磯撫, Isobu), cunoscut și drept Trei-Cozi  (三尾, Sanbi ) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Son Gokū

Son Gokū (孫悟空, Son Gokū) cunoscut și drept Patru-Cozi (四尾, Yonbi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Kokuō

Kokuō (穆王, Kokuō) cunoscut și drept Cinci-Cozi  (五尾, Gobi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Saiken

Saiken  (犀犬, Saiken)cunoscut și drept Șase-Cozi (六尾, Rokubi)este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Chōmei

Chōmei  (重明, Chōmei) cunoscut și drept Șapte-Cozi (七尾, Nanabi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Gyūki

Gyūki  (牛鬼, Gyūki) cunoscut și drept Opt-Cozi (八尾, Hachibi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Kurama

Kurama (九喇嘛, Kurama) cunoscut și drept Nouă-Cozi (九尾, Kyūbi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Zece-Cozi

Zece-Cozi este o bestie creată de entitățile Shinju și Kaguya Otsutsuki pentru a lua înapoi chakra moștenită de fiii săi, Hagoromo și Hamura și este legată de legenda creației shinobilor. 

Referințe

  1. Naruto capitolul 404, pagina 14
  2. Naruto capitolul 256, pagina 14
  3. Naruto capitolul 467, paginile 14-17
  4. Naruto capitolul 510, paginile 11-12
  5. Naruto capitol 572, paginile 12-13