Fandom

Ro Naruto Wiki

Bestii cu cozi

952pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Bestiile cu cozi  (尾獣, bijū) sunt cei nouă monștrii uriași din seria Naruto. Ei se diferențiază unul de celălalt prin numărul de cozi pe care le au, numărul de cozi variază de la una până la nouă. Bestiile cu cozi sunt forme vii ale chakrei și de aceea uneori sunt numite „Monștrii de Chakra”. Datorită naturii lor, aceste bestii au imense rezerve de chakra, această chakra care este mult mai puternică decât a unui shinobi.

De asemenea, ele au abilitatea de a comunica prin telepatie una cu cealaltă și cu jinchūriki lor și au mai multe nivele de conștiință. În nivelul inițial, bestia apare într-un fel de habitat în care este închisă de fūinjutsul care a sigilat-o. În al doilea nivel, toate bestiile se pot întâlni fără nici o restricție și pot discuta. Jinchūriki au abilitatea de a ajunge în acest nivel doar dacă sunt conectați complet cu bestiile lor.

Bestiile cu cozi pot transfera chakra cui doresc, acest proces fiind mult mai ușor de efectuat pentru ele decât

pentru oameni.

  • Shukaku
  • Matatabi
  • sobu
  • Son Goku
  • Kokuo
  • Saiken
  • Chomei
  • Gyuki
  • Kurama

Bestiile cu cozi

Shukaku

Shukaku (守鶴, Shukaku), cunoscut și drept O Coadă <(一尾, Ichibi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Matatabi

Matatabi (又旅, Matatabi), cunoscut și drept Două-Cozi (ニ尾, Nibi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Isobu

Isobu (磯撫, Isobu), cunoscut și drept Trei-Cozi  (三尾, Sanbi ) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Son Gokū

Son Gokū (孫悟空, Son Gokū) cunoscut și drept Patru-Cozi (四尾, Yonbi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Kokuō

Kokuō (穆王, Kokuō) cunoscut și drept Cinci-Cozi  (五尾, Gobi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Saiken

Saiken  (犀犬, Saiken)cunoscut și drept Șase-Cozi (六尾, Rokubi)este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Chōmei

Chōmei  (重明, Chōmei) cunoscut și drept Șapte-Cozi (七尾, Nanabi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Gyūki

Gyūki  (牛鬼, Gyūki) cunoscut și drept Opt-Cozi (八尾, Hachibi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Kurama

Kurama (九喇嘛, Kurama) cunoscut și drept Nouă-Cozi (九尾, Kyūbi) este una dintre cele 9 bestii cu cozi.

Zece-Cozi

Zece-Cozi este o bestie creată de entitățile Shinju și Kaguya Otsutsuki pentru a lua înapoi chakra moștenită de fiii săi, Hagoromo și Hamura și este legată de legenda creației shinobilor. 

Also on Fandom

Random Wiki