FANDOM

Bătălii pe viață și pe moarte
Volumul 8

(命懸けの戦い, Inochigake no Tatakai)

Informații
Volumul anterior Calea care ar trebui urmată•••!!
Numărul volumului 8
Următorul volum Neji și Hinata
Personaje
Profesorul lui Kabuto, Hayate Gekkō, Baki, Iyashi, Kasumi, Ami, Suzume, Fuki
Jutsu
Combinația Leu, Metoda de Sigilare a Răului, Tehnica de Distrugere a Insectelor Parazitare, Tehnica Capcanei de Păr
Instrumente
Karasu
Bătălii pe viață și pe moarte!! (命懸けの戦い!!, Inochigake no Tatakai!!) este volumul 8 din manga.

Capitolul 64

Mesajul Hokagelui•••!!

Membrii Echipei Kakashi deschid pergamentele și Iruka este invocat. El îi informează că acest test a fost conceput pentru a vedea dacă își pot duce la capăt misiunile. Apoi, le spune motto-ul chūninilor care a fost scris de Hokage.

Al Treilea Hokage decide să continuie cu următoarea etapă a examenului, în ciuda prezenței lui Orochimaru.

Capitolul 65

Bătălii pe viață și pe moarte!!

Cele șapte echipe de genini rămase se aliniază pentru a fi informate despre ultima rundă a examenului. Hayate Gekkō apare și le spune că va urma o rundă preliminară pentru a îi împuțina.

Kabuto abandonează examenul.

Capitolul 66

Sfatul Sakurei

Hayate Gekkō le spune că din acel moment înainte luptele vor fi unu-la-unu. Sakura îl încurajează pe Sasuke să renunțe, dar acesta refuză. El îi spune lui Naruto ca vrea să se lupte cu el.

Jōninul observă starea lui Sasuke și decide să intervină în caz că se agravează. Sasuke este ales să se lupte în primul meci cu Yoroi Akadō din echipa lui Kabuto.

Capitolul 67

O abilitate eretică!!

Sasuke și Yoroi se pregătesc de luptă, iar restul de participanți merg în tribune pentru a-i urmări. Kakashi îl avertizează pe Sasuke să nu-și activeze sigiliul blestemat și că dacă o va face, meciul va fi oprit și Sasuke reținut.

Din moment ce nu-și poate folosi Sharinganul fără să activeze sigiliul, Sasuke, împreună cu Orochimaru care-l privea, se întreabă cum va trece peste acest handicap.

Când meciul începe, Sasuke se folosește de taijutsu, ceea ce îi dă oportunitatea lui Yoroi să-l apuce și să înceapă să-i absoarbă chakra. Știind că o luptă prelungită îl va extenua și nu va putea câștiga, Sasuke folosește Combinația Leu, o tehnică bazată pe Lotusul Frontal al lui Rock Lee.

Capitolul 68

Sângele unui Uchiha!!

În timp ce folosea Combinația Leu pe Yoroi, sigiliul blestemat al lui Sasuke începe să se activeze. Temându-se că va fi descalificat, îl suprimă și îl învinge pe Yoroi, impresionând pe toți cei ce priveau, în special pe Orochimaru.

Shino Aburame și Zaku Abumi sunt selectați pentru runda următoare.

Capitolul 69

Un vizitator îngrozitor!!

Știind că brațele lui Zaku încă erau afectate de atacul anterior al lui Sasuke, Shino îi sugerează să renunțe pentru a evita și mai multe răni. Zaku își folosește unul dintre brațe pentru a trimite lame de vânt către Shino prin tuburile din palme.

Între timp, Kakashi îi sigilează sigiliul blestemat al lui Sasuke. Orochimaru îi abordează și le spune că nu are rost, deoarece Sharinganul lui Sasuke va fi al lui oricum. Kakashi îl întreabă despre Echipa Dosu, dar Orochimaru spune că nu mai este interesat de ei.

Zaku realizează că este constrâns de insectele lui Shino. Din moment ce nu le poate distruge cu un singur braț, încearcă să-l folosească și pe celălalt. Când începe să trimită aer prin tuburile din palme, brațele i se retează deoarece tuburile s-au umplut de insecte. Shino este câștigătorul.

Capitolul 70

Cel care moare este•••?!

Kakashi ia în calcul posibilitatea de a lupta cu Orochimaru dar realizează că ar rezulta în moartea sa. Orochimaru pleacă, dar nu în înainte să promită că îl va lua pe Sasuke mai târziu.

După ce se asigură că Sasuke este îngrijit, Kakashi se întoarce la preliminarii și o asigură pe Sakura că Sasuke este bine.

Kankurō și Misumi Tsurugi sunt următorii participanți. Misumi îl prinde repede pe Kankurō și amenință că-i rupe gâtul dacă nu se predă. Când acesta refuză, Misumi face exact ceea ce a zis, doar ca să descopere că i-a rupt gâtul unei marionete. Kankurō profită de distanța mică dintre marionetă și adversarul său și îl face praf în ciuda încercărilor acestuia de a se da bătut.

Sakura și Ino sunt selectate pentru al patrulea meci.

Capitolul 71

Un zid prea înalt•••!!

Sakura și Ino își amintesc cum au copilărit împreună și cum, atunci când și-au terminat prietenia, au fost de acord să devină rivale care să nu își arate una alteia milă. Intenționând să își țină promisiunea, amândouă își mută protectoarele pe frunte, scăpând de orice posibilitate de a arăta milă. Cele două încep să se lupte și Sakura îi trage un pumn lui Ino în față, cea din urmă bucurându-se că Sakura ia lupta în serios.

Capitolul 72

Rivalitate•••!!

Sakura și Ino continuă să se lovească una pe alta. Fiind puternice în egală măsură, niciuna nu poate câștiga avantaj, așa că amândouă obosesc destul de rapid. Sakura o dojenește pe Ino că e mai preocupată de cum arată decât de abilitățile ei de kunoichi și Ino aparent înnebunește; își taie părul și-l aruncă pe pământ.

Disperată, Ino folosește Tehnica de Transfer a Minții pentru a o forța pe Sakura să renunțe, chiar dacă știa că dacă ratează va rămâne fără apărare. Sakura se ferește de atac și pare că a câștigat, dar își dă seama că e imobilizată de șuvițele de păr tăiate ale lui Ino, care au fost îmbibate cu chakra pentru a forma o frânghie.

Ino doar se prefăcea că a folosit Tehnica de Transfer a Minții pentru a o păcăli pe Sakura. O folosește de dată asta și reușește să obțină control asupra corpului Sakurei.

Also on FANDOM

Random Wiki