FANDOM

Băiatul cu Sharingan
Capitolul 702.jpg

(写輪眼の少年, Sharingan no Shōnen)

Informații
Volum Sarada Uchiha (Volum)
Capitolul anterior Sarada Uchiha
Numărul capitolului 700+2
Următorul capitol O întâlnire neprevăzută 1
Arc Naruto Gaiden: Al Șaptelea Hokage și Primăvara Stacojie
Debut
Personaje Shin Uchiha
Jutsu Tehnica Manipulării Armelor

Băiatul cu Sharingan•••!! (写輪眼の少年•••!!, Sharingan no Shōnen•••!!, Viz: Băiatul Sharingan) este capitolul 700+2 din mini-seria Naruto Gaiden.

Rezumat

După ce a întâlnit un băiat misterios care poseda Sharinganul și purta simbolul Clanlui Uchiha, Sasuke a trimis un șoim înapoi în Konohagakure pentru a-l informa pe Naruto despre situație.

Între timp, criza de identitate a Saradei continua; ea îi dezvăluie lui Shizune că știe că nu exista niciun act despre nașterea ei în Konoha, ceea ce o făcea să se îndoiască și mai tare despre identitatea părinților ei. Atitudinea evazivă a femeii nu face altceva decât să îi confirme temerile.

Într-un restaurant, Chōchō se plângea despre dieta nesănătoasă a tatălui său, dietă pe care mama sa o ignora complet. Enervată că nimeni nu-i acorda atenție când ea voia să slăbească, Chōchō oftează și o zărește pe Sarada. Ironic, Chōchō îi explică Saradei bănuielile sale - că părinții ei nu sunt cei adevărați. Este contrazisă de Mitsuki, care trăgea cu urechea, acesta spunând că Chōchō era la o vârstă la care era normal pentru o fată să se întrebe cine este cu adevărat, enervând-o și mai mult.

Sarada decide să-și găsească tatăl de una singură sau să-l întrebe pe Al Șaptelea Hokage despre dilema ei. 

În biroul său, Naruto primește șoimul lui Sasuke și îl sună pe Kakashi pentru a-i cere părerea. Împreună, cei doi se îndoiesc că băiatul este un supraviețuitor al Căderii Clanului Uchiha, ci se gândesc că ar putea fi unul dintre experimentele lui Orochimaru

Naruto lasă o clonă să aibă grijă de sat cu Shikamaru și pleacă să se întâlnească cu Sasuke și Yamato. Sarada i-a auzit planul și s-a decis să îl urmărească, neștiind că Chōchō i se va alătura, fata crezând că Sarada o va ajuta să-și caute „adevărații” părinți. 

În altă parte, băiatul misterios se întâlnește cu o persoană care purta o pelerină Akatsuki și o informează despre scurta lui confruntare cu Sasuke. Cei doi declară că nu-l pot ierta pe Sasuke pentru că l-a ucis pe Itachi și promit să-l facă să sufere. 

Also on FANDOM

Random Wiki