FANDOM

Armele cunoscute ca Shinobi
Kakashi stabs Haku.png

(忍という名の道具, Shinobi to Iu na no Dōgu)

Informații
Episodul anterior Trecut imaculat: Ambiții ascunse
Numărul episodului Naruto #18
Următorul episod Demonul din zăpadă
Arc Prolog — Tărâmul Valurilor
Manga Capitolul 31, Capitolul 32
Debut
Personaje Agari
Armele cunoscute ca Shinobi (忍という名の道具, Shinobi to Iu na no Dōgu) este episodul 18 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Inari fuge din ușă în ușă prin Tărâmul Valurilor încercând să adune sătenii să îl apere pe Tazuna și podul. Spre dezamăgirea lui, adulții sunt prea speriați să se implice, dar Inari este dispus să se ducă pe pod singur, dacă este nevoie. Pe pod, Kakashi l-a imobilizat pe Zabuza cu câinii lui și își pregătește Tăietorul de Fulgere pentru o lovitură finală. Între timp, Haku, fiind învins de Naruto, și-a pierdut aparent scopul în viață (de a-l servi pe Zabuza) și îi cere lui Naruto să îl omoare. Naruto este confuz și susține că fiind un shinobi este mai mult decât ucidere absurdă, dar Haku nu va fi descurajat. Naruto cedează, spunând că ei ar fi putut fi prieteni sub diferite circumstanțe, și se îndreaptă spre Haku cu kunaiul lui. Totuși, Haku simte că viața lui Zabuza este în pericol și îi blochează atacul lui Naruto. Declarând că nu e pregătit să moară încă, el se grăbește spre Zabuza, ajungând la fix să primească atacul ce îi era destinat lui Zabuza. În sat, Tsunami îi spune lui Inari că este prea mic să lupte, dar el este determinat să își apere satul. Comportamentul lui îi aduce aminte lui Tsunami de Kaiza, ceea ce o surprinde. Inari pleacă să protejeze podul, dar găsește o mulțime de oameni așteptându-l afară. Când ceața lui Zabuza dispare, Naruto este șocat să îl vadă pe Haku omorât de atacul lui Kakashi. Zabuza este neimpresionat de sacrificiul partenerului său și își folosește sabia să taie prin Kakashi și Haku în același timp. Kakashi se ferește de această lovitură și se pregătește pentru a relua lupta, spunându-i lui Naruto, care era înfuriat, să nu se bage. Tazuna merge cu Sakura la corpul lui Sasuke. Fata încearcă să își mențină calmul conform cerințelor unui shinobi, dar izbucnește în lacrimi când vede că Sasuke este rece și fără viață. Kakashi îl imobilizează pe Zabuza încă odată, de data asta scoțându-i mâinile din ecuație. Cu Zabuza neputând să își țină sabia sau să folosească tehnici, lupta pare pe sfârșite. Gatō apare cu o mulțime de huligani angajați și îi spune lui Zabuza că e concediat.

Știați că...?

  • În anime, lovitura lui Kakashi doar îl lovește în piept pe Haku. În manga, mâna lui trece direct prin corpul lui Haku.

Also on FANDOM

Random Wiki