FANDOM

Araya [1]
Araya

(アラヤ, Araya)

Debut
Manga Volumul 1 Boruto, Capitolul 3
Roman Boruto: Naruto Filmul
Film Boruto: Naruto Filmul
Apare în Manga, Roman, Film
Actori
Japoneză -
Engleză -
Informatii
Data nașterii 13 martie
Sex Masculin
Țară Tărâmul Vântului
Sat Sunagakure
Echipă Echipa Shinki
Rang Ninja
Rang Boruto Filmul: Genin

Araya (アラヤ, Araya) este un shinobi din Sunagakure și colegul de echipă al lui Shinki și al lui Yodo.

Aspect

Araya aspect

Araya are părul castaniu prins într-o coadă țepoasă și poartă o mască albă cu mov, care are simbolul Sunei pe frunte. Ținuta sa constă într-o jachetă bej, pantaloni maro și sandale de shinobi până la gambe. De asemenea, pe spate poartă ceea ce pare a fi o sabie.

Abilități

Araya gândește repede, se controlează ușor și folosește o sabie în luptă, arătând că este antrenat în kenjutsu.[2] În timpul Examenelor Chūnin, el a reușit să-l înfrângă pe Inojin Yamanaka, un shinobi foarte talentat.

Epilog

Boruto: Naruto Filmul

Articol principal: Boruto: Naruto Filmul

Pe drumul spre Konohagakure, Araya le spune lui Gaara și lui Kankurō că este pregătit pentru a participa la Examenele Chūnin. [3]

Araya se înscrie la examen alături de coechipierii săi. Cei trei reușesc să treacă cu succes de primele două probe. În a treia rundă îl înfruntă pe Inojin Yamanaka și reușește să-l înfrângă. 

Știați că...?

  • Potrivit informațiilor date despre personajele din Boruto:
    • Activitățile favorite al lui Araya sunt jocurile în miniatură și modelarea.
    • Mâncărurile sale favorite sunt nalbele și bomboanele gumate; nu-i plac gogoșile.

Referințe

  1. Zai no Sho, pagina 36
  2. Zai no Sho, pagina 36
  3. "Boruto" Capitolul 3, paginile 2-4