FANDOM

Antrenamentul începe
Boruto 2

(修行開始, Shūgyō Kaishi)

Informații
Volum Volumul 1 Boruto
Capitolul anterior Boruto Uzumaki!!
Numărul capitolului Boruto #2
Următorul capitol Examenele Chūnin încep! (capitol)
Debut
Personaje Kinshiki Ōtsutsuki

Momoshiki Ōtsutsuki

Jutsu Creație Comestibilă de Chakra

Rasengan Invizibil

Antrenamentul începe!! (修行開始!!, Shūgyō Kaishi!!) este capitolul 2 din manga Boruto.

Rezumat

Sasuke îl va accepta pe Boruto ca discipol dacă va reuși să folosească Rasengan. Boruto pleacă încrezător că va reuși să-l stăpânească în foarte puțin timp. Între timp, Sasuke își amintește că i-a raportat lui Naruto despre cele două persoane pe care le-a întâlnit când căuta pergamentul Kaguyei, ajungând la concluzia că și ei fac parte din clanul Ōtsutsuki.

A doua zi, Boruto îl trezește pe Konohamaru și îl roagă să-l învețe cum să folosească Rasenganul, acesta acceptând cu mândrie. În timp ce Boruto se plânge de greutatea antrenamentului, Sarada îl privește.

La scurt timp, Boruto reușește să stăpânească tehnica, e adevărat, la o scară mai mică, dar tot îi arată lui Sasuke ce a reușit să facă. Totuși, acesta îi spune că abia dacă se poate numi un Rasengan pentru că e atât de mic. Acest lucru îl enervează pe Boruto, care își aruncă Rasenganul și pleacă. Sarada apare și îi spune lui Sasuke că e prea strict și că e iești din comun ca Boruto să se concentreze atât de mult timp asupra unui lucru. Sasuke îi dezvăluie că o să îl antreneze pe băiat, observând cum tehnica sa a afectat copacul pe care l-a lovit.

Boruto se întâlnește cu Katasuke și îi povestește despre situația sa. Pentru a-l ajuta să își rezolve problema, Katasuke îi oferă lui Boruto un Kote. Boruto decide că va folosi noul instrument pentru a-l impresiona pe Sasuke. Cu ajutorul acestuia, Boruto îi arată lui Sasuke un Rasengan normal. Deși bărbatul realizează ce s-a întâmplat, nu spune nimic și decide să îl antreneze pe Boruto. Cei doi vorbesc în fața unui foc de tabără, iar Boruto îl întreabă pe Sasuke care sunt slăbiciunile lui Naruto, însă acesta îi oferă o perspectiv mai profundă asupra tatălui său.

Mai târziu, Boruto, Sarada și Mitsuki se întâlnesc cu scopul de a se înscrie la Examenele Chūnin.

În altă parte, Momoshiki și Kinshiki îl înfrâng pe Killer B, folosindu-i bestia împotriva sa și furând chakra lui Gyūki. Cei doi detectează o chakra mai puternică nu foarte departe și își îndreaptă atenția asupra următoarei ținte, Kurama.

Also on FANDOM

Random Wiki