Fandom

Ro Naruto Wiki

Amegakure

953pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Amegakure
Amegakure.png
Nume

Kanji

雨隠れの里

Rōmaji

Amegakure no Sato

Romanâ

Necunoscut

Alte Variante

Necunoscut

Informații

Tară

Satul Ascuns de Ploaie

Fondatorul

Necunoscut

Lider

Hanzō, Pain, Konan

Kage actual

Necunoscut

Simbol

Amegakure2.png

Statistici

Populație

-

Armată

-

Economie

-

Amegakure (雨隠れの里, Amegakure no Sato; română: Satul Ascuns de Ploaie) este un sat ascuns mic, dar foarte industrializat localizat într-o țară al cărei nume este necunoscut. Arhitectura este compusă din câțiva zgârie-nori din metal care sunt conectați de multe conducte aliniate și cabluri. După cum sugerează și numele, în Amegakure plouă constant și toată apa ajunge într-un lac care înconjoară tot satul.

Mulți ninja proveniți din acest sat sunt foarte pricepuți în genjutsu. Au creat multe tehnici folositoare în asasinări, primind numeroase oferte din țări străine datorită acestui fapt. Se spune că shinobi din Amegakure sunt foarte temperamentali.   

Istorie

Amegakure2.png

Simbolul satului

Timp de mulți ani, Amegakure a fost guvernat de Hanzō; el a condus forțele Amegakure împotriva Konohăi în timpul celui de-Al Doilea Război Shinobi. În ciuda faptului că Hanzō a fost în mare parte prezent pe câmpul de luptă, astfel încât a măcelărit un întreg pluton Konoha și a permis doar tinerilor Sannin să trăiască când au reușit să controleze situația împotriva lui, Amegakure a pierdut războiul.

Also on Fandom

Random Wiki