FANDOM

Hanzo Sannin.png

Hanzō și legendarii Sannin într-o bătălie în timpul războiului.

Al Doilea Război Mondial Shinobi
(第二次忍界大戦, Dainiji Ninkai Taisen) a fost al doilea dintre cele patru mari războaie în care s-au implicat majoritatea satelor de shinobi și a țărilor. Nu multe sunt știute despre politicile de la acea vreme, dar au existat conflicte între Konohagakure, condus de Al Treilea Hokage, Sunagakure, condus de Al Treilea Kazekage, Amegakure, condus de Hanzō Salamandra și Iwagakure, care e posibil să fi fost condus de Al Treilea Tsuchikage. Majoritatea luptelor s-au desfășurat în țări mici, cum ar fi Amegakure, care au fost devastate. Sfârșitul războiului pare să fi fost în favoarea Konohăi. Nagato s-a referit la acest război drept războiul început de Konoha. [1]

Context

Primul Război Mondial Shinobi s-a încheiat cu un armistițiu, iar Cele Cinci Mari Țări Shinobi au fost lovite foarte tare. Tratatul a dus la o perioadă de pace, dar, după aproximativ douăzeci de ani, discrepanțele economice dintre țări au devenit o problemă gravă. Țările au început să formeze facțiuni și, sub pretextul de expansiune, au început să folosească forța pentru a-și extinde teritoriile. Și așa, un război mondial a început.

Efecte

La fel ca în toate războaiele, Al Doilea Război Mondial Shinobi a creat mulți eroi, dar a luat și mult mai multe vieți. În acest război și-au câștigat faima legendarii „Sannin” (伝説の三忍, Densetsu no Sannin), care și-au primit porecla de la Hanzō într-o luptă cu Amegakure. Tsunade a devenit faimoasă drept cel mai bun medic ninja după ce i-a contracarat toate otrăvurile lui Chiyō. Ideile și abilitățile sale au revoluționat echipele de shinobi, incluzând medici ninja pe care i-a pregătit chiar ea, astfel crescând numărul misiunilor de succes și rata supraviețuirilor; sistemul încă este pus în practică în prezent. Cel mai probabil, în acest război Sakumo Hatake și-a primit porecla de „Colțul Alb al Konohăi” (木ノ葉の白い牙, Konoha no Shiroi Kiba).

Pe de altă parte, în acest război Tsunade și-a pierdut fratele mai mic, pe Nawaki și iubitul, Dan Katō și a început să sufere de hemofobie. De asemenea, în acest război Sasori și-a pierdut părinții, eveniment ce l-a făcut să părăsească satul mai târziu și să se alăture Akatsuki. Este posibil ca în acest război Sakumo Hatake să fii eșuat o misiune vitală pentru Konoha. Ulterior, acesta a fost ostracizat, ceea ce l-a împins să se sinucidă, acțiune ce a influențat comportamentul fiului său pentru o mare parte din viața sa. Orfanii din Ame și-au pierdut părinții în acest război, iar Jiraiya a avut grijă de ei pentru o vreme, spunând că asta era ceva ce trebuia să facă. Unul dintre orfani, Nagato, va dori să înceteze războaiele datorită experiențelor sale neplăcute, un scop pentru care va folosi Akatsuki. [2]

Știați că...?

Referințe

  1. Capitolul 455, pagina 3
  2. Capitolul 436, pagina 14

Also on FANDOM

Random Wiki