Fandom

Ro Naruto Wiki

Ajutor de început

953pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Acestea sunt câțiva pași pe care să-i urmați atunci când faceți schimbări.

General

Folosiți Rezumatul Editărilor

Când editați pagini, încercați să scrieți un mic rezumat al acestora, descrieți schimbările și, dacă nu este evident, de ce le-ați făcut. De exemplu: „am editat o greșeală gramaticală”, „am adăugat o propoziție despre viața personajului” sau „am schimbat editările făcute de X”. Nu spuneți doar „am făcut niște modificări” pentru că asta deja știm. Asigurându-vă că rezumatele sunt corecte și folositoare ne este mult mai ușor să știm cine, ce și cum editează.

Adăugarea noilor pagini

Editorul Vizual

Editorul Vizual le oferă ocazia utilizatorilor să editeze un articol într-un mod simplu și ușor.

  • După ce ați dat click pe butonul „Modificare” (care este precedat de un creion) puteți începe să adăugați textul.
  • Puteți adăuga text bolduititalic, în mai multe formate (titlu, subtitlu etc.).
  • Puteți adăuga imagini sau galerii.
  • Editorul Vizual vă arată constant modul în care pagina o să arate atunci când salvați modificările făcute.

Editorul Clasic

Editorul Clasic este o variantă puțin mai complexă a Editorului Vizual.

Acest Editor este împărțit în două categorii: Editor Vizual - vă arată aproximativ modul în care va arăta articolul și Sursa - modul care vă permite să folosiți wikitext.

  • Pentru a accesa acest editor dați click pe butonul „Contribuie” din dreapta-sus și selectați „Edit this page”.
  • Acum puteți rămâne în modul Vizual sau puteți intra în modul Source apăsând butonul „Source” din susul paginii.  
  • În modul vizual puteți introduce text, imagini, galerii, videoclipuri, template-uri etc.
  • Pentru a introduce un template pentru un personaj selectați Add other templates din dreapta paginii și apoi, din fereastra care se va deschide, selectați Infobox Caractere. Apoi completați câmpurile.
  • Pentru a adăuga o poză într-un template, mai întâi asigurați-vă că poza a fost deja adăugată pe site (de dumneavoastră sau alți utilizatori), copiați numele fișierului (ex. NarutoShipuden.jpg) și adăugați-l în câmpul Poză din template.
  • Adăugați articolele în categorii.
  • Puteți previzualiza modul în care pagina o să apară pe desktop sau pe telefon.     

Adăugarea imaginilor

  • Apăsați butonul „Contribuie” și selectați „Add a Photo”.
  • Încărcați poza din computerul dumneavoastră.
  • În editorul Clasic se pot încărca poze direct din computerul dumneavoastră.

Also on Fandom

Random Wiki