FANDOM

Ai picat! Decizia finală a lui Kakashi
Episode5.PNG

(失格?カカシの結論, Shikkaku? Kakashi no Ketsuron)

Informații
Episodul anterior Pici sau treci: Testul de supravieţuire
Numărul episodului Naruto #5
Următorul episod O misiune periculoasă! Călătorie în Tărâmul Valurilor!
Arc Prolog - Tărâmul Valurilor
Manga Capitolul 6, Capitolul 7, Capitolul 8
Debut
Jutsu Iluzie Demonică: Tehnica Mirajului MorțiiStilul Pământ: Dubla DecapitareStilul Foc: Marea Minge de Foc
Ai picat! Decizia finală a lui Kakashi (失格?カカシの結論, Shikkaku? Kakashi no Ketsuron) este episodul 5 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Kakashi a evitat atacul lui Sasuke. Apoi se ocupă de Sakura prinzând-o intr-un genjutsu. Sasuke folosește o tehnică de foc, dar Kakashi reușește să evite atacul folosind Stilul Pământ: Dubla Decapitare. Naruto încearcă să fure prânzul, dar este prins. Sakura nu mai este sub efectul genjutsului, dar îl găsește pe Sasuke imobilizat. Timpul se scurge, iar Kakashi le spune că nu vor trebui să se întoarcă la Academie, dar să renunțe la a mai fi ninja, datorită neînțelegerii scopului testului: muncă de echipă. El le spune Sakurei și lui Sasuke că dacă îi prind dândui mâncare lui Naruto, vor pica testul. După ce ia auzit stomacul ghiorțăind, Sasuke decide să îi ofere lui Naruto din prânzul lui. Sasuke spune că nu îl simte pe Kakashi prin apropiere și că Naruto ar fi nefolositor mai târziu, deoarece slăbiciunea lui ar distruge munca lor de echipă. Sakura vede asta și îi oferă și ea din mâncarea ei, dar nu este prea fericită dat fiind că trebuia să îl hrănească ea însăși, știind că mâinile lui Naruto erau legate de buștean. În momentul în care Naruto este hrănit, Kakashi apare dramatic în fața lor. Când Kakashi aparent se pregătește să îi pedepsească pe toți, Sakura îi explică că i-au dat mâncare deoarece este un membru al echipei lor. Kakashi apoi anunță că au trecut cu toții testul. El le spune că ei sunt prima echipă care trec testul și că sunt de acum oficial studenții lui. El explică una dintre cele mai importante reguli ninja: cei ce încalcă regulile sunt niște gunoaie, dar cei care își abandonează prietenii sunt mai rău decât gunoaiele.

Also on FANDOM

Random Wiki