FANDOM

A Cincea Poartă: Un ninja splendid se naște
Eight Gates-Rock Lee.png

(嗚呼ロック・リー!これが男の生き様よ!, Aa Rokku Rī! Kore ga Otoko no Ikizamayo!)

Informații
Episodul anterior Puterea ascunsă a lui Lee: Jutsul secret interzis!
Numărul episodului Naruto #50
Următorul episod O umbră în întuneric: Un pericol se apropie de Sasuke
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Manga Capitolul 85, Capitolul 86, Capitolul 87
Debut
Personaje MitateRasaYashamaru
Jutsu Lotusul Inversat
A Cincea Poartă: Un ninja splendid se naște (嗚呼ロック・リー!これが男の生き様よ!!, Aa Rokku Rī! Kore ga Otoko no Ikizamayo!!) este episodul 50 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Viteza lui Lee s-a dovedit a fi prea mult pentru Gaara, iar nisipul său n-a mai fost capabil să formeze la timp un scut pentru a-l apăra. Lee a deschis A Cincea Poartă și a folosit cel mai puternic atac al său, Lotusul Inversat. Din nefericire pentru Lee, Gaara a supraviețuit loviturii finale deoarece și-a amortizat căderea transformându-și recipientul de nisip în nisip, iar apoi a folosit nisipul să îi strivească lui Lee mâna și piciorul stâng. Gaara și-a trimis nisipul să îl termine pe Lee, dar Guy a sărit să își protejeze elevul. Lee, deși inconștient din cauza durerii, s-a ridicat să continue lupta, dorința sa să câștige alimentându-i corpul distrus. Guy a început să plângă când a văzut dedicarea lui Lee, iar Lee a fost luat să fie îngrijit. Medicul ninja a anunțat că rănile lui Lee au fost prea serioase pentru a putea fi complet vindecate, iar el nu va mai putea fi un ninja vreodată. Guy regretă că l-a învățat pe Lee tehnici așa periculoase, iar apoi eliberează ringul pentru ultimul meci dintre Chōji Akimichi și Dosu Kinuta.

Also on FANDOM

Random Wiki