FANDOM

Șase Căi (六道, Rikudō) este un termen folosit de-a lungul poveștii Naruto. Semnificația acestui termen este în prezent necunoscută. De asemenea, în unele cazuri, nu există nici o legătură între momentele când acest termen este folosit. Este de remarcat că multe din aceste momente sunt legate de Rinnegan - interesant, Rinneganul în sine a fost denumit "Ochiul celor Șase Căi" (六道の眼, Rikudō no Me).[1] Termenul a fost folosit în următoarele contexte:

Porecle

  • Eremitul celor Șase Căi (六道仙人, Rikudō Sennin) - Hagoromo Ōtsutsuki, fondatorul Ninshū.
  • Al Doilea Șase Căi (二人目の六道, Futarime no Rikudō) - Obito Uchiha s-a denumit singur așa în timp ce se dădea drept Madara Uchiha.
  • Al Treilea Șase Căi (三人目の六道, Sanninme no Rikudō) - Nagato este numit așa ca al treilea purtător al Rinneganului de către Obito.

Tehnici

Chakra

  • Chakra celor Șase Căi (六道のチャクラ, Rikudō no Chakura) - Chakra specială a lui Hagoromo.
  • Chakra Eremită ale celor Șase Căi (六道の仙人チャクラ, Rikudō no Sennin Chakura) - Această chakra este folosită de Naruto Uzumaki să își creeze Tijele celor Șase Căi.

Puteri

Alte Cazuri

  • După lupta lui Naruto cu Kurama, de pe Genbu, vulpea este sigilată de Sigiliul Torii al lui Naruto și face o aluzie la cele Șase Căi, dar nu apucă să termine fraza.[2]

Referințe

  1. Capitolul 375, pagina 17
  2. Capitolul 499, pagina 14

Also on FANDOM

Random Wiki